

Pośrednictwo nieruchomości
Kompleksowa obsługa naszych klientów
Doświadczenie na rynku nieruchomości pozwala na preselekcje kryteriów, prezentacje ofert spełniających preferencje najbardziej wymagających Klientów. Jesteśmy otwarci na współpracę z innymi agencjami nieruchomości. To działanie umożliwia naszym Klientom poznanie blisko 95% ofert znajdujących się na rynku nieruchomości. Ufając jednemu pośrednikowi, Klient oszczędza swój cenny czas. Czynności pośrednictwa wykonujemy na terenie województwa małopolskiego: między innymi Nowy Sącz, Kraków, Tarnów, Krynica Zdrój, Muszyna, Gorlice, Grybów, Limanowa.
Przebieg naszej współpracy przy sprzedaży/ nieruchomości/ gruntu
Etap I – spotkanie z pośrednikiem nieruchomości
- Rozmowa o podstawowych cechach nieruchomości, wstępna analiza
- Przyjęcie zlecenia na określenie ceny ofertowej
- Zestawienie jakie dokumenty będą niezbędne do zawarcia umowy pośrednictwa.
Etap II – analiza stanu fizycznego nieruchomości
- Oględziny nieruchomości
- Uzupełnienie karty opisowej
- Zapoznanie z umowami pośrednictwa
- Fotografia nieruchomości
- Przekazanie propozycji ofertowej do zapoznania
Etap III – analiza stanu prawnego nieruchomości
- Analiza dostarczonych dokumentów
- Przygotowanie umowy współpracy
- Zawarcie umowy pośrednictwa
- Opracowanie oferty i konsultacja szczegółowego opisu nieruchomości
Etap IV – oferowanie nieruchomości
- Wprowadzenie oferty do programu komputerowego biura
- Wprowadzenie oferty na portale sprzedażowe
- Przekazanie oferty do innych biur
- Sprawdzenie : KW- sprawdzenie własności, ewentualnych zadłużeń; map geodezyjnych
- Prezentacja nieruchomości
- Dzień otwarty
- Dokumentacja procesu marketingowego
Etap V – sprzedaż nieruchomości
- Przekazanie w formie pisemnej wszystkich oświadczeń woli nabycia, terminu realizacji finansowej, terminu wydania nieruchomości
- Negocjacje warunków sprzedaży nieruchomości
- Spotkanie stron w biurze
- Pomoc w uzyskaniu kredytu
- Ustalenie terminu umowy warunkowej, przedwstępnej, przenoszącej własność w formie aktu notarialnego
- Przekazanie kompletu dokumentów do notariusza
- Jesteśmy obecni podczas czytania aktu notarialnego
- Przekazanie nieruchomości – protokół przekazania nieruchomości w obecności stron umowy
Przebieg naszej współpracy przy najmie nieruchomości
Etap I – spotkanie z pośrednikiem nieruchomości
- Rozmowa o podstawowych cechach nieruchomości, wstępna analiza
- Przyjęcie zlecenia na określenie ceny ofertowej
- Zestawienie jakie dokumenty będą niezbędne do zawarcia umowy pośrednictwa
Etap II – analiza stanu fizycznego nieruchomości
- Oględziny nieruchomości
- Uzupełnienie karty opisowej
- Zapoznanie z umowami pośrednictwa
- Fotografia nieruchomości
- Przekazanie propozycji ofertowej do zapoznania
Etap III – analiza stanu prawnego nieruchomości
- Analiza dostarczonych dokumentów
- Przygotowanie umowy współpracy
- Zawarcie umowy pośrednictwa
- Opracowanie oferty i konsultacja szczegółowego opisu nieruchomości
Etap IV – oferowanie nieruchomości
- Wprowadzenie oferty do programu komputerowego biura
- Wprowadzenie oferty na portale sprzedażowe
- Przekazanie oferty do innych biur
- Sprawdzenie : KW- sprawdzenie własności, ewentualnych zadłużeń; map geodezyjnych
- Prezentacja nieruchomości
- Dzień otwarty
- Dokumentacja procesu marketingowego
Etap V – najem nieruchomości
- Przekazanie w formie pisemnej wszystkich oświadczeń woli najmu, terminu realizacji finansowej, terminu wydania nieruchomości
- Negocjacje warunków umowy nieruchomości
- Spotkanie stron w biurze
- Ustalenie terminu zawarcia umowy najmu
- Przekazanie nieruchomości – protokół przekazania nieruchomości w obecności stron umowy
Nasi specjaliści pomogą Ci w każdej sprawie
+48 600 624 407